onsdag den 13. juni 2012

Emneuge dag 2&3.


Dagen igår: I skolen havde vi spillet en masse bold, & vi havde lavet pandebånd med en nederen kænguru på som vi SKAL havde på Torsdag. Det ret nederen faktisk bare fordi vi skal præsentere vores land til OL-festen så behøver vi da ikke se nåller ud med sådan et pandebånd på hovedet! -.-
Da jeg kom lavede jeg lidt film, jeg sætter filmen ind her! & derefter snakkede jeg enlig bare med 2 veninder over skype.

Dagen idag: Idag har vi lavet oriteringsløb, ballebold, hockey & lerdueskydning. Det var faktisk ret sjovt. Da jeg kom hjem lavede jeg en kop te og spiste noget chokolade, og nu sidder jeg her, og skriver på min dejlige blog. Sidder faktisk også og høre musik!;-*<3




Her er videoen jeg lavede igår!^^









Ingen kommentarer:

Send en kommentar