fredag den 25. januar 2013

Robin.♥

Jeg er begyndt at snakke rigtig godt med en af mine venner som hedder Robin, kan bare huske for et år siden der turde jeg overhovedet ikke at snakke med ham, og nu kan jeg næsten ikke undvære at snakke med ham, han er virkelig den bedsteven man kunne ønske sig.. Og jeg elsker at snakke i telefon med ham han er så sød at snakke med, og mega underlig.. Men det har man jo også lov til at være engang imellem.. 

- Det eneste jeg virkelig er træt af, det er at alle skal sige at han er klam eller grim... Jeg bliver så trist af at høre det, fordi jeg synes jo at han er en fantastisk ven, og han er virkelig ikke grim eller klam, han er skide sød, sjov og dejlig! :) 
Jeg synes bare at alle skal respekteres for dem de er, og ikke skal siges alt muligt lort om, det er virkelig ikke fair, bare fordi man måske har gjort en fejl forkert ENGANG så betyder det jo ikke at man er en nar nu vel? Jeg synes simpelthen at alle dømmer hinanden for hurtigt, hvis man nu ikke lige har set hinanden i 1 år eller sådan noget og man så har ændret sig, så er man bare lige pludselig et svin? Nogle mennesker burde virkelig få sig et liv :)


- Robin, hvis du læser det her, som jeg håber du gør... Så skal du bare vide at du er en super god ven, og jeg elsker dig for den du er.. 

3 kommentarer:

  1. Det er sørgeligt at mange ikke kan andet end at gøre livet surt for andre :( Men dejligt du har fået en skøn ven!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er forfærdeligt at folk heletiden skal svine ham til.. ;)

      Slet