fredag den 2. august 2013

Fotoshoot med Camilla.

Hej, det er ved at være længesiden jeg sidst lavede et indlæg så derfor ville jeg lige lave et igen.
Jeg er gået lidt i stå her på det seneste, jeg har ikke rigtigt haft nogle ideér til hvad jeg har skullet skrive om her på bloggen, men nu kom jeg på noget.
For her den anden dag var jeg ude og tage billeder med min rigtig gode veninde Camilla, jeg elsker at tage billeder af hende, hun er sådan en nem ''model'' utrolig dejlig at arbejde med, og så er hun bare enormt smuk. 
Nederest i dette indlæg linker jeg hendes helt fantastiske og spændene blog, i burde virkelig læse den. 

Nå men, nu til det som dette indlæg faktisk handler om, jeg vil vise jer nogle af de billeder vi tog her den anden dag, og så nogle billeder jeg har taget for lang tid siden, hun er en smuk pige hende Camilla der. 


Grim vil jeg ikke kalde hende. 








www.camillabakk.blogspot.dk
http://bycazilla.blogspot.dk/ 
Tjek da hendes blogge ud.

1 kommentar:

  1. Orh tak! Jeg elsker virkelig også at være din model, du er nemlig en fantastisk fotograf.
    Vi skal snart ud og tage billeder igen, syntes jeg. Det var virkelig hyggeligt. :3 <3

    - http://camillabakk.blogspot.dk/

    SvarSlet