fredag den 27. juli 2012

Den bedste dag.♥


Jeg er super glad idag, jeg fik snakket og hilst på en af mine bedstevenner som er her i Holstebro fordi han er spejder og er på den der store spejderlejr.. Det er virkelig lang tid siden jeg har set ham, og han bor på amager og det er langt fra Jylland :( 
Men idag, er den bedste dag.... Fordi altså... Jeg har savnet ham virkelig meget! Han er så flink, sød og han er der altid for en. Det er virkelig en god ven jeg har mig..

Nå men jeg var ude i spejderlejeren sammen med en veninde som hedder Camilla hun har også en blog herinde den hedder camillabakk.blogspot.dk. Lige pludselig fik hun det vildt dårligt da vi skulle til at hjem så min bedsteven der han kom med vand sammen med hans far og så hjalp de Camilla, de var søde mod hende det var helt vildt, hun blev også mega glad. 

Da vi så tog ned i byen bagefter og havde fået vores is og spist den så, så jeg en mega fed trøje som jeg bare måtte have så jeg fik lov at bruge mit kort så jeg kunne få den.. Den er laksefarvet og så er der et PEACE tegn på, og jeg ELSKER peace! Elsker, elsker, elsker det! :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar