tirsdag den 31. juli 2012

New in ♥

Hej, jeg har jo været i København, & der har jeg købt nogle ting, & de ting skal i se nu...jeg vil skrive hvor jeg har købt det, hvad det har kostet & self. hvad det er jeg har købt.

Jeg håber i kan li' det!:-)


 
1D armbånd, købt i København ( Rødovre Centrum, Arnold Busck )
Koster: 30 Kr,-

1D Penalhus, købt i København ( Rødovre Centrum, Arnold Busck )
Koster: 50 Kr,-

1D Badgets, købt i København ( Rødovre Centrum, Arnold Busck )
Der var også en med Harry, men den sidder på min trøje! :-D
Koster: 40 Kr,-

1D armbånd, købt i København ( Rødovre Centrum, Arnold Busck )
Teksten er: 1D, Niall, Liam, Louis, Zayn & Harry.
Koster: 50 Kr,-

1D Taske, købt i København ( Rødovre Centrum, Arnold Busck )
Koster: 30 Kr,-

Peace ring som hænger sammen, købt i København ( Rødovre Centrum, Glitter )
Koster: 39,90 Kr,-

Armbånd, købt i København ( Rødovre Centrum, Glitter )
Teksten er: Peace, Love, Best Friends & Happiness.
Koster: 29,90 Kr,-

Armbånd med et peace tegn og en stjerne, købt i København ( Rødovre Centrum, Glitter )
Koster: 49,90 Kr,-

En nøgle ring tingest med et Peace tegn, købt i København ( Rødovre Centret, Glitter )
Koster: 34,90 Kr,-


En t-shirt, købt i København ( Rødovre Centrum, Creme Fraiche )
Teksten: NEWYORK CALLING, MAKE MY DREAM.
Koster: 70 Kr,- 






Det er nogle mega fede ting ikke?:-D
Jeg elsker dem ihvertfald!:-D





Ingen kommentarer:

Send en kommentar