onsdag den 8. august 2012

Efterskole.♥



Nu er der kun 4 dage til at jeg skal starte på efterskole for første gang, jeg glæder mig rigtig meget..
Men det betyder også at jeg kommer til at savne mine venner og veninder rigtig meget, selvom jeg ikke snakkede så sindsygt meget med drengene og nogle af pigerne i min klasse, så vil jeg komme til at savne dem rigtig rigtig meget alligevel, de er jo så fantastiske..
En anden ting det også kommer til at betyde er...at jeg ikke kommer til at blogge så meget mere.. 
Jeg skal nemlig havde timer helt indtil klokken 8 om aftenen...
Men jeg vil prøve at få tid til at blogge så meget som jeg overhovedet kan..
Der vil komme en masse billeder på min Facebook blog fra efterskolen..
Jeg håber at i ikke unliker min blog eller ikke gider læse den mere fordi der ikke kommer så mange indlæg...






Og så vil jeg gerne lige sige tak til nogle af mine veninder som jeg kommer til at savne nu når jeg tager på efterskole...<3



Den første er til en pige med et hjerte af guld, en pige jeg kan fjolle rundt med, en pige der gør mig glad, en pige som er super sød... En veninde i verdens klasse.. En jeg kan sige alle mine hemmeligheder og problemer til... En sand veninde som holder på alt.. 
- Camilla Pedersen... 
Jeg elsker dig, og jeg kommer virkelig til at savne dig nu når jeg ikke skal se dig i næsten et helt år.



Den anden er til en pige som er en rigtig brøler... men som stadig er en virkelig god veninde...
En veninde som jeg kan feste, fjolle og rende rundt i byen med lige så tosset som jeg vil..
En pige der ikke er bange for at vise hvad hun føler og som ikke er bange for at sige sin mening..
En pige jeg har været rigtig meget sammen med engang men vores venskab knækkede..
Men nu......nu er vi sq sammen igen...
- Matilde Thomasen...
Jeg kommer virkelig til at savne dine sure miner og dine glade dage.


Den tredje er til en veninde som er glad hverdag..
En veninde som er fuld af livsglæde, og en veninde som jeg har de sjoveste minder med..
F.eks engang skulle vi slå græs, og så kom vi til at køre en frø over så den blev helt smasket..
Eller dengang hvor vi skulle massere hendes lillebrors ryg hvor vi kom en masse brænd varme sten på hans ryg.
Eller det bedste minde med hende.. dengang vi var til mini rock sammen hvor vi bare fyrede den af!
- Dagmar Thomsen..
Dig kommer jeg til at savne specielt meget, du er ihvertfald en veninde i verdenklasse, en veninde med det sødeste hjerte af guld, og de særeste idéer...
Jeg elsker dig.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar