mandag den 2. juli 2012

Min dag idag.


Idag har jeg været i badeland med min bror, halv søster & svigerinde, det var hyllende morsomt...
Da vi var færdige tog vi et smut forbi McD for at få lidt mad, efter det tog mig og min halv søster hjem til mine bedsteforældre, det skal lige siges at vi cyklede... Derefter tog vi hjem til min plejemor for at aflevere en gave til hende fra mig, for nu når jeg skal til at på efterskole så får jeg jo ikke set hende, så jeg synes lige at hun skulle havde en gave af mig, en billederamme med miiig! Hun blev virkelig rørt, hun var lige ved at græde, det var søødt...

Nå, men så tog vi hjem og chillede med vores pc'er, og nu sidder jeg her og skriver dette indlæg mens jeg høre Justins nye album ' Believe ' <3<3




1 kommentar:

  1. Hej!
    Jeg har nomineret dig til en Liebster Blog Award. Læs mere her:

    http://la-la-lifee.blogspot.dk/

    Mvh. Linda.

    SvarSlet