søndag den 1. juli 2012

Sidste skoledag.


I fredags var det jo sidste skoledag for mig, jeg havde lovet mig selv at jeg ikke ville græde, men det gjorde jeg alligevel! Torsdag til fredag sov alle elever på skolen, 3-7 klasse skulle sove udenfor i telte. Det tordnede helt vildt, så hvergang der kom et lyn nedslag eller der kom et tordenbrag, så skreg jeg og to af mine veninder, jeg tror seriøst vi havde vækket ALLE dem der sov i telte, det var virkelig skræmmende.
Nå men fredag morgen skulle alle 7'ende klasser lave morgenmad, og min veninde og jeg vi sov, og der var INGEN der havde været nede og vække os, det var faktisk meget rart ellers skulle vi havde været op klokken 7 for at lave morgenmad. 
Så der om eftermiddagen ved 12 tiden skulle vi jo sige farvel til skolen, og alle fra min klasse græd af pigerne og min bedsteven græd!
Det er jo helt underlig at tænke på at jeg aldrig kommer til at gå i klasse med dem jeg gik med mere...
Jeg skal på efterskole, og de andre fra min '' klasse '' skal på andre skoler. 
Jeg kommer virkelig til at savne dem, bare tanken om at ikke at skulle se dem i min hverdag mere skræmmer mig, det er så uvirkeligt. 
Jeg mener, altså jeg elsker dem jo allesammen. 
Nå men det var bare det indlæg.
I får lige nogle billeder af nogle af dem der var klædt ud, jeg var en baby!:-D



Mig ^^

   
Min bedsteveninde^^



 
Min 2'bedsteveninde ^^

 
Handicap fodbold mod lærene, vi tabte.. ^^

Ingen kommentarer:

Send en kommentar