lørdag den 18. august 2012

Godt og trist.♥


Undskyld fordi jeg ikke har fået blogget så meget, men som i ved har jeg jo været på efterskole..
Og efterskolen er........ super fed.. jeg troede aldrig jeg skulle få venner så hurtig, har allerede fået en masse, og vi har lige været på lejrtur også kaldt en intro tur hvor vi skulle rystes sammen i vores hus og sammen med hus 5. 

Og så har jeg noget andet at fortælle jer, jeg har overvejet en smule at stoppe med at blogge, jeg ved godt at jeg har sagt at jeg aldrig ville stoppe og sådan, men jeg tænker bare at nu når jeg er på efterskole så kan jeg jo ikke blogge så meget, og hvad skal jeg blogge om? Jeg har mistet alle mine idéer? Kom med forslag, læser i overhovedet mine indlæg, i skriver aldrig kommentarer? 
Jeg føler mig palle, der er sikkert ingen som gider læse de indlæg jeg laver vel?
Hvis i har noget at sige, så skriv dog en kommentar, så svært er det heller ikke vel? 
Den eneste der skriver en kommentar er en pige jeg kender, der er aldrig andre som gør, hvad sker der for jer? Jeg troede at når man bloggede så fik man lidt ros? 

Undskyld jeg hidser mig sådan op, har bare gået med de tanker i så lang tid? 
Skriv jeres menig i en kommentar, så ved jeg i hvertfald at i har læst det her.



2 kommentarer:

  1. hej:)

    Jeg har gået på efterskole. Det var dengang jeg startede min blog. du kan blogge om dit efterskoleliv, det gjorde jeg. :) hvordan efterskolen er, tro mig det kan man sagtens, der er 100 oplevelser på en dag på en efterskole. osv tjek min blog ud.
    http://thisismyworld-maria.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var en idé.. tak:)

      - Fed blog du har! :)

      Slet