søndag den 19. august 2012

Dagen idag.♥


Jeg har tænkt over det jeg skrev igår... okay jeg stopper ikke, men jeg skriver bare ikke så meget, så jeg skal nok skrive når jeg har lavet noget VILDT spændene ikke?

- Nok om det, så har jeg i dag bare lavet nada.. jeg sidder og høre musik, og senere idag tænker jeg at tage om til min bror.... og i aften skal jeg jo tilbage til efterskolen igen.. glæder mig faktisk til at se mine venner igen, har sq savnet dem lidt, de er jo så fantastiske dejlige..
Pernille, Mia, Isa, Yasmin, Kira, Kristella, Frederik, Mads & Christian.. Er glad for at jeg har mødt jer! Jeg er ihvertfald glad for at jeg har mødt dig Kristella, du er jo super sød.



& husk lige at smid et like på min facebook blog ikke? <3


Thumbs up... right? 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar