søndag den 26. august 2012

Shoots.♥

Hej ♥.



Jeg var igår ude at tage nogle shoots af min søster..
Jeg vil vise jer billederne, og i må meget gerne skrive hvad i synes om dem i kommentaren og hvad jeg kan gøre bedre?

Info om hende: Sara-16år-Ginger-God Model-Pæn-Single.


Jeg skal også i aften tage billeder på efterskolen sammen med 2 veninder, det bliver virkelig fedt, og det bliver dejligt at se dem igen!:)♥.

& så noget andet.... jeg har lavet en side på facebook hvor jeg har ligger de billeder ind jeg tager..
Siden hedder Julie bl Photography i er velkomne til at like siden!:)

Her er de der shoots! 



Elsker hendes udtryk i øjnene. 

Så smuk.

'' Kigger de mon ned på mig nu? ''

'' Jeg har fået blomster.... fra dig ''

The most beautiful flower is full of power It's a Black Rose you can scents it under you nose Now you will smell it's the opposite of hell.





Hakuna Matata. It means no worries for the rest of your days.





Nogengange så græder jeg uden grund, men de tårer der triller ned af mine kinder er fordi jeg er bange for, at miste dig, da jeg ikke kan se en fremtid uden dig.






Dem som starter rygter, har selv noget at skjule. Så forlad dem der begynder dem, da de kun vil dig ondt.






Too young to die too old to cry too much in love to say goodbye.







Livet er som en bog, hver dag er en ny side.





I don't want a perfect boyfriend. I just want someone to act silly with, someone who treats me well and loves being with me more than anything.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar