torsdag den 13. september 2012

Min mening om fodbold.

Fodbold er ikke lige det bedste jeg ved. 

I det hele taget så kan jeg slet ikke finde ud af fodbold, jeg kommer altid til at skyde i vores eget mål eller sådan et eller andet wierd, men hvis andre kan li' det så det helt fint med mig, det bare ikke lige min smag.. 


Det bedste ved fodbold drenge er.
At de er godt trænet og er lækre, pointen i fodbold hos drenge er at de er veltrænet og så fucking lækre at se på, der med deres store overkroppe.. MUMS.


Det bedste ved fodboldpiger er.
Det ved jeg faktisk ikke hvad det bedste ved dem er.. men jeg ved hvad det værste er... de er nogle dårlige tabere ( Hader konkurrence mennesker ) de snakker heletiden om fodbold, men det er nok drenge der gør det allermest men piger kan også godt finde på det..
Og det er pænt nederen at høre på når det ikke intressere én.. 



Har i flere '' Min mening om '' spørgsmål, så kan i altid skrive det inde på      min Facebook blog eller i kommentaren herunder :)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar