torsdag den 13. september 2012

Min mening om homoseksuelle.

Jeg har det sådan set fint nok med homoseksuelle, de er super flinke og super søde..




Bøsser. 

Bøsser er 2 drenge der er kærester, og nogle bøsser er de sødeste drenge der findes.. Såsom Gustav.. Gustav er en helt almindelig Latino bøsse, super sød og super rar, han kan altid gi'mig et godt grin når han står der og dizzer dem fra dagens mand/bøsse.. Det er så fedt at se på at han tør være sig selv, elsker bare de mennesker der springer ud i tingene og siger de er til piger eller drenge..
Det er så fedt!



Lebber.

Lebber er 2 piger der er kærester, de er også rigtig søde nogle af dem, og jeg kender en da 2 piger som er kærester, de er så søde, de fleste lebber kan godt li' at gå i drenge tøj. F.eks Bjørg fra dagens mand/lebbe.. Hun er så meget sig selv, hun går med pircinger og alt det der, det er så fedt at se folk leve sig ind i at være det de er. 
Og så er der jo vores alle sammens Sarah som vandt det danske x-factor i 2011, hun er lesbisk og hun går med drenge tøj, hun er kort håret og har en kæreste..
Hun er så sej fordi hun bare gør de ting hun gør, det er så fedt at se på, jeg god virkelig godt at jeg var så modig at jeg bare levede mig ind i tingene..




Ingen kommentarer:

Send en kommentar