mandag den 24. september 2012

En dejlig pige♥





Jeg har virkelig en smuk veninde, som tør være sig selv.. 

- Elsker hende rigtig højt også selvom vi haft vores skænderier...♥
Men efter jeg er kommet på efterskole har jeg savnet hende utrolig meget, og det viser jo så bare hvor meget vi havde sammen og hvor gode veninder vi var/er.♥



Mille&Dille - Til døden os skiller...


- Vi har lavet en sang sammen... vi mangler bare at indspille det sidste af versene.. og så kommer den måske på youtube♥
- Glæder i jer ikke bare til at høre den? ♥

Haters, gonna hate♥


- & en sidste ting er i ikke søde at lade være med at hate på denne smukke tøzz..
Hun bliver nemlig altid hatet på billeder pga. hendes smil.. 
Jeg elsker hendes smil.. men folk kalder hende en flodhest eller bare en hest i det heletaget.. Hun er sq blevet mobbet, holdt udenfor og talt grimt til nok på de her år, og hun behøver ikke blive nedgjort mere! ♥


Blog


- & hvis i vil kan i jo smide et like på hendes super fantastiske blog som hedder Camilla ♥
Hun har mistet rigtig mange likes her på det sidste, det er virkelig synd for hende for hendes blog er jo vildt god.. ♥



- Camilla, jeg elsker dig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar