mandag den 24. september 2012

Høstfesten.



Vi havde jo den her rigtig gode høstfest på efterskolen i lørdags, det var virkelig sjovt, jeg morede mig rigtig meget.. Vi skulle klædes ud som de så ud i gamle dage... vi skulle havde den der ' Morten Koch ' stil.. Hvis i ikke lige ved hvem Morten Koch er så er det ham som har instrueret næsten alle de film som er lavede i gamle dage... altså de gamle danske film.. Hoved personen i de film var næsten altid Poul Richard.. Han spiller f.eks. Olsen i huset på christians havn, en rigtig god ' serie ' 

Nå men ja, vi skulle jo så havde den tøj stil som de havde den gang, og her får i lige nogle billeder af mig og mine venner som havde det tøj på... Det skal lige siges at det ikke var alle som ville klæde sig ud.. men som jeg sagde så er det bare dem som går glip af alt det sjove.. Men her får i lige de der billeder ikk? :)
Skal nok sige hvem der er på billederne.



Det er så mig, med en super grim hvid kjole..
Og min mega dejlige lyserøde skjorte som jeg er rigtig glad for.





Så er der fra venstre.. Kristella, Kira & jeg..<3

Så er der smukke Kira, hun her en brun lang kjole på..
En sort slags cardigan dims..
Og sorte sko med høje hæle.




Og så har vi Kevin..
I hans bukser trukket helt op og så hans seler på..
Hans ternede skjorte.
Og hans '' vans '' af en slags.. 



Og så har vi her den søde Kristella..
Med hendes ternede skjorte..
Og så lånte hun lige Kira's nederdel..
Ja og så har hun jo selvfølgelig klipklapper på.





Det var de billeder.. Hvis i lægger mærke til det så har vi næsten alle sammen en ternet skjorte på, det faktisk kun Kira som er en lille outsider.


Som jeg sagde i starten, så var det en super god fest. 
Dem kan der godt blive flere af tak.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar