mandag den 24. september 2012

Min mening om Playere.


Playere.

De skifter kæreste hver anden uge eller sådan et eller andet..
Jeg havde engang en player som kæreste, og han var virkelig en nar.
Han var kæreste med mig og min bedsteveninde på samme tid, og da vi fandt ud af det, så kan jeg godt sige jer at han fik noget lort smidt i hovedet.
Hvis i vil havde min helt ærlige mening om playere.. så er de nogle idioter ifølge mig, og jeg kan virkelig ikke ta' dem.
Jeg ved godt det ikke var så meget om playere, men jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal skrive.. 


Har i flere ' Min mening om ' spørgsmål, så skriv i kommentaren..


Og lige det sidste.. 
Min eks kæreste hedder Jacob.. 
vi kalder ham Jacob v..
Jeg kalder ham Jacob ad. 


2 kommentarer:

  1. Hvorfor kalder du ham enlig Jacob ad? Det har jeg aldrig rigtig forstået!:-*<3

    SvarSlet