fredag den 19. oktober 2012

ENDELIG, MISSION OPNÅET.

Så er jeg endelig oppe på de 100 likes, jeg har faktisk 102 nu, og det er pga. jer... I er simplethen bare så dejlige.. og jeg kan lige så godt afslører nu at der bliver en konkurrence, hvor i kan vinde 4 super lækre præmier både til drenge og piger, mere info kommer næste weekend.

Min mission er endelig opnået.... og som jeg sagde i en af mine tidligere indlæg så ville jeg gerne nå de 100 likes inden efterårsferien var slut.. og det har jeg nu.. min mission er opnået og det er super dejligt. 


Som sagt har jeg skrevet utrolig mange gange at i er dejlige, skønne og alletiders læsere... og det er i også.... så glæd jer ENDELIG til den konkurrence

Men, er i så ikke søde at gøre mig den tjeneste at blive fast læser her på bloggen, så jeg også kan komme op på en masse læsere herinde? Det ville også være så super fantastisk, i er jo så dejlige.. 



  Too young to die,

too old to cry, too much in love to say goodbye.“


Ingen kommentarer:

Send en kommentar