lørdag den 20. oktober 2012

Mobning, skal stoppes.

Jeg har bare fået helt lyst til at skrive noget om mobning ligenu... Jeg har lige delt et billede på facebook som ses herovre i højre hjørne, og skrevet en tekst til om mobning, og den vil jeg også gerne lige dele med jer her.. Og så vil jeg også gerne fortælle jer om 2 andre af mine venner som er blevet mobbet en del.. Vi har det nemlig ikke alle så luksus som alle går rundt og tror.




'' Ved at se på dette billede kommer jeg til at tænke på en dreng som går på min efterskole... Han kan ikke være nogle steder uden at blive mobbet... og ved i hvad, hvis man lære ham ordneligt at kende, så er han sq en flink dreng... og alle mennesker kan være irreterne en gang imellem... Så jer der mobber... stop det.. det kan blive værst for jer selv... og det kan gå endnu mere ud over mobbeofret... som risikere at begå selvmord, fordi at folk nu om dage er sådan nogle flok idioter som ikke kan tænke sig om før de gør noget eller siger noget til andre.... Det kan såre! 

STOP MOBNING - DET KAN KOSTE ÈN LIVET! ''






Og her kommer så noget om den 1. veninde.. og hvis hun læser dette her så ved hun også godt hvem det er.


Denne her pige har været min bedsteveninde i årevis.. Hun er blevet mobbet, kaldt lede ting og en masse andet.. bare fordi hun ikke ser ud som os andre.. Hallo alle har hver deres måde at se ud på ikke? Men altså, da hun startede i min klasse i 1. tror jeg det var... Lignede hun en der ikke havde ret mange venner, og jo tætter vi kom på hinanden jo bedre venner blev vi.. Hun har haft det utrolig hårdt i her i hendes liv, og det kan jeg også godt forstå pga. alle de ting hun har været udsat for.. men så er det jo godt hun har en bedsteveninde som beskytter hende og elsker hende for den hun er. 

Jeg er ligeglad med om hun måske er lidt overvægtig eller om hun er sindsyg tynd.. jeg tænker ikke på hendes udseende... men på hendes indre... hun har nemlig den dejligste personlighed.. og jeg vil ikke bytte hende ud for nogle som helst andre her i livet... min bedsteveninde er perfekt som hun er og som hun ser ud.. 



Den anden pige... hun er blevet holdt uden for, ignoreret og kaldt lede ting fordi hun har et smil.. og fordi hun måske er lidt indelukket, og godt kan lide at være alene.. Hun er mest blevet hatet på billeder på facebook... på sider som  '' Danmarks smukkeste '' osv... fordi at JEG synes hun er utrolig smuk... Men som sagt så er hun blevet hatet utrolig meget fordi hun har et fantastisk smil, men andre synes hun ligner en hest med det smil, og det har gjordt at hendes selvtillid er blevet ekstremt dårligt.. Men efter sommerferien har hun fået sig en ny sidekammerat i klassen, hvilket hun er blevet rigtig glad for, fordi den person er den eneste i hendes klasse udover hendes søster som gider at snakke med hende.. og som ikke behandler hendes som var hun ren luft. Jeg er selv utrolig glad for at hun endelig har fået hendes selvtillid bare lidt op igen.. Hun er sq en dejlig tøz..


Min mening om mobning er at lortet skal stoppes, jeg gider ikke at høre eller se på det forbandede lort mere... Undskyld at jeg bander, men jeg er ved at være træt af alt det mobning... det burde bare stoppes! 


Tusind tak fordi i gider at bruge jeres tid på at læse dette indlæg.. og i kan gøre hvad i vil i kan enten    ' Like ' eller ' Unlike ' her nedenfor... og i kan lægge en kommentar.. jeg er ligeglad med jeres negative lort.. det er jo bare jeres mening.. men ellers så tak.






2 kommentarer:

  1. Jeg liker dette post, da jeg synes du har ret. Mobning SKAL stoppes.

    Har en lidt anden slags blog, men måske det er noget for dig :-) Følg mig gerne.

    - Amanda
    amandavang.blogspot.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja mobning er noget lort... kender alt for godt til mobning og synes det er uretfærdigt at behandle folk med så lidt respekt! :)

      - Du er også velkommen til at følge min blog, og dele den hvis du er så sød at gide det :)

      Slet