mandag den 29. oktober 2012

One Direction.

One direction blev dannet den 22. Juli 2010.. De er et fantastisk band, jeg har fuldt dem næsten fra starten af. De er nogle drenge som mange piger elsker, og drenge elsker selvfølgelig. Men de her drenge er ikke bare helt almindelige drenge.. de er nogle drenge som har et hjerte af guld. De består af Zayn, Louis, Niall, Liam og Harry. 

Mandag den 29. Oktober 2012 blev mange piger og drenges bedste mandag i Danmark.. fordi at VI fik nyheden om at drengene kom til VORES land. Både til herning og københavn. 


Da jeg fik nyheden afvide.. skreg jeg af fulde kræft inde i mig selv.. jeg blev så glad, så det er næsten ikke til at beskrive, jeg er stadig glad, og det bedste af det hele er at min mor gerne vil købe billetterne til mig hvis bare jeg taler ordneligt, men hun vil alligevel gerne købe dem til mig! 


Jeg er så super glad, gladere end nogensinde.. JUBIII!


Hvis der er nogle directioners der læser dette, så skriv i kommentaren og fortæl hvordan i oplevede det, hvordan i reagerede da i fik/læste den gode nyhed.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar