søndag den 4. november 2012

Mystisk.

Jeg har aldrig oplevet noget så mystisk som dette, jeg havde en bunke parpir og ALLE parpirene var der, så gik jeg op og hentede noget tape, og da jeg kom ned igen var en af parpirene væk, og ingen havde taget noget.. Det var virkelig mystisk, så jeg ledte overalt på mit værelse og den kunne ikke findes. Jeg skældte mine ånder ( vi har ånder herhjemme ) ud og håbede på det ikke var dem der havde taget det, men det kan jo også være en drillenisse, det er jo trossalt snart jul. 

Men seriøst jeg tror jeg er ved at blive sindsyg, jeg undre mig ihvertfald helt vildt, for hvem fiilan kan havde taget det parpir, når der ikke er nogle herhjemme der har det, det er virkelig underligt. 





„People throw away what they could have by insisting on perfection, which they cannot have, and looking for it where they will never find it.“



Har i nogle idéer til hvem det kan være eller hvad det kan være? 

Så må i gerne skrive en kommentar.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar