søndag den 4. november 2012

Det er imorgen det sker.


Som overskriften siger så er det imorgen at vi kan bestille One Direction KONCERT BILLETTER.
Jeg glæder mig helt vildt, og jeg håber virkelig at jeg når at få de billetter, ellers tror jeg at jeg ligeså langsomt dør inde i mig selv. Jeg VIL bare havde de billetter, og jeg håber at alle de andre directioner også får deres billetter.



„You can only reach your dreams if you fight for them.“


 Det eneste jeg har nedtur over det er dem som køber billetter til begge koncerter, fordi så er der nogle der måske ikke kan få deres billetter fordi der er nogle andre som har købt til begge koncerter, det vil sige i både herning og københavn. Det ville være for synd for dem som så ikke når at få deres billetter. Derfor synes jeg det er latterligt at man så køber til begge koncerter. Det er jo bare min mening.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar