onsdag den 7. november 2012

Koncerten & forelskelse.


Sidste indlæg handlede jo om de billetter jeg håbede at jeg fik til den der One Direction koncert ikke?
Jeg fik dem ikke, jeg var så knust.. men er kommet over det, for de kommer jo sikkert igen, det håber jeg ihvertfald.. og jeg vil også rigtig gerne hygge med efterskolen til galla den 4 maj 2013..
Nu vil jeg bare nyde livet og prøve at glemme at jeg ikke fik billetterne.. og vi har også kun galla på skolen 3 gange om året.. såå deet..


Og nu til noget andet... jeg vil bare lige fortælle jer at forelskelse er en deeeeejlig følelse.. seriøst.. den her dreng ikke? Han er bare noget af det dejligste på den her jord.. det er IKKE en kendis bare så i ved det.. men uha.. han er bare skøn.
Og når jeg så ser ham så rødmer jeg næsten.. hvilket er ret så pinlig. Men alligevel, han er sq en dejlig dreng.. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar