torsdag den 29. november 2012

Sygeste dag.


Undskyld fordi der ikke er blevet skrevet så meget herinde i et stykke tid... men nu får i noget nyt.. idag har jeg lagt i min seng stortset hele dagen.. har meldt mig syg.. men jeg er ikke syg, jeg har det ikke dårligt.. jeg gjorde det kun af den grund at der skete noget igår aftes som jeg var utrolig ked af og jeg græd i 2 timer over det.. så derfor havde jeg ikke lige over skud til at havde timer.. I kan vel også godt se på de 2 billeder at jeg har haft det så nederen både idag og igår.. ligner lort..

Det var virkelig den sygeste dag igår aftes jeg længe har oplevet.. jeg fatter ikke at nogen kan være så lede, jeg havde ikke gjort personen en skid, jeg sagde bare min mening.. uha.. jeg er bare så irriteret på den person.. mennesket fatter jo ikke en skid.. håber virkelig at han/hun en dag indser at man har gjordt en kæmpe fejl.. og har svært ved at se sig selv i øjnene.. omg for god sake...







Ingen kommentarer:

Send en kommentar