søndag den 31. marts 2013

Dagens nedtur & Random stuff.

Todays Bad News Is: Jeg fik igår afvide af min mor at jeg har fået øjenbetændelse, det er ikke så godt, og det gør vildt ondt. 
Det mest irreterne er at jeg må ikke kramme andre eller give dem hånden uden at havde sprittet mine hænder af først, jeg må næsten ikke røre ved noget.

Det jeg har brugt det meste af min dag på indtil videre er ... 
  • Jeg har øvet mig på guitaren, som jeg skal blive ved med at gøre hverdag.
  • Jeg har plejet mine øjne.
  • Jeg har set tv, PHINEAS & FERB! For the win. 
  • Jeg har surfet rundt på nettet.
  • Jeg har øvet mig i at synge.
  • Jeg har skrevet med min veninde på facebook. SÅ INTREESANT!

Hvad jeg laver ligenu er:

  • Jeg er igang med at læse en super god blog, som i burde tjekke ud 'HER' 
  • Jeg høre musik. 
  • Jeg er på facebook.
  • Jeg skriver dette indlæg. YAAY
  • Jeg kigger efter tøj på nettet. 

Det er sådan set hvad jeg har lavet indtil videre og ER igang med. 

_________________________________________________________________

HEY HEY HEY! Husk nu at SMID et like på min ' FACEBOOK SIDE ' så jeg jo kan komme op på de 200 likes, jeg skal jo spise en hel bøtte nutella på under 10 MINUTTER! Sammen med min veninde Camilla, husk også lige at smid et like på hendes facebook side ' HER '.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar