lørdag den 13. april 2013

New In.

Igår var jeg i Herning Centret med min søster og hendes lille datter, jeg fik købt en masse ting som jeg gerne vil vise jer nu. 
Jeg vil fortælle jer hvilken butik det er købt i og hvad det har kostet.


Jeg har købt sådan en mega fed top men et sort peace tegn på.
Jeg købte den i en butik ved navn ' Sparkz ' og den kostede 199.95 kr.

Jeg fik også købt sådan en her til at tage uden over sin BH.
Den fik jeg også købt i Sparkz til 99.95 kr.


Så fik jeg købt sådan nogle handsker med huller i, de er virkelig fede, jeg faldt over dem med det samme.
Jeg købte dem i Glitter til 49.90 kr.

Og så faldt jeg pladask for denne super fede halskæde! Synes simpelthen bare at den er så fed!
Jeg købte den i Glitter og gav 49,90 kr for den.

Så fik jeg også købt denne ' Black Mask ' 
Den købte jeg i Matas og jeg gav 198 kr for den.

Fordi jeg jo som sagt ELSKER One Direction, så skulle jeg da også lige købe en ramme? 
Den købte jeg i Bog&Ide og gav 30 kr for den.

Jeg skulle da også lige havde den her fede One Direction t-shirt! 
Den købte jeg også i Bog&Ide og den kostede 159,95 kr.

Til sidst købte jeg 2 ansigts masker som min roomie og jeg skal hygge-nygge med.
Dem købte jeg i Matas til 16,95 kr. pr stk. 


Det skal lige siges at jeg ALDRIG har brugt mange penge på tøj før, og slet ikke af mine egne penge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar