søndag den 2. juni 2013

Kim Larsen koncerten.

Jeg var til Kim Larsen koncert igår, det var for viildt, han gav den godt nok gazz...
Det var så fedt at jeg fik lov til at komme med til den koncert, bare det at se et af mine danske største idoler live, det var sådan en fed oplevelse, noget jeg ALDRIG vil glemme.

Musikken, stemningen, selve Kim.... det hele var så godt, vi manglede bare det gode vejr, for der var godt nok koldt. Jeg var nød til at havde 2 store tæpper rund om mig for at kunne holde varmen, men udover det så var det en fantastisk koncert! 
I får lige nogle billeder fra koncerten, og én video, i burde kunne høre hvilken sang det er! :-D


Det her er mig og min fars kæreste.






Han må seriøst kunne spise en stor burger med den mund.











Ingen kommentarer:

Send en kommentar