lørdag den 1. juni 2013

Markedsdagen/New In.

Jeg lovede jer jo at lave et indlæg med hvad jeg havde købt igår da vi havde markedsdag på min skole.
Jeg var for træt til at lave indlægget igår, så i får den idag.


Jeg har købt seks bamser, og det er fordi at jeg seriøst ELSKER bamser.
Jeg ved godt at jeg er 15, men selvom man er den alder betyder det altså ikke altid at man er for gammel til at havde bamser.

  Jeg købte også denne taske hvor der står navnet på min efterskole på.
Så har jeg minder når jeg ikke går der mere, og den er hjemmelavet!

Så købte jeg denne mega fede hjemmelavede pung! 
Jeg seriøst ELSKER den.


Jeg købte også denne her hjemmelavede ugle taske,
som jeg viste jer et billede af på min blog igår.


Og til sidst købte jeg det her fine hjemmelavede armbånd men glasperler,
synes den er flot, og elsker farverne.



Jeg ved godt indlægget ikke er særlig langt, men jeg har ikke så meget tid ligenu fordi jeg tager til Kim Larsen koncert om lidt, og der kommer også billeder herind fra koncerten imorgen. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar